🟦🟨🟩 Wreszcie, po prawie dwóch miesiącach, wznowiliśmy rozgrywki pierwszej ligi piłki ręcznej. W meczu 8 kolejki przyszło nam się zmierzyć z drużyną UKS Varsovia Warszawa. Początek w naszym wykonaniu był dość niemrawy. O ile w ataku gra jeszcze jakoś wyglądała, to w obronie panowało sporo niedokładności. Mimo tego, powoli zarysowywała się nasza przewaga. Bardzo dobrze w bramce spisywała się Julita Ciesielska. Kilka efektownych obron i wyprowadzonych kontr i ostatecznie do przerwy wynik brzmiał 16:11. Po zmianie stron nasza przewaga dalej rosła. Zdecydowanie lepiej wyglądała już gra w obronie. Jeśli dodamy do tego wysoką skuteczność w ataku, to wynik końcowy 34:21 nie powinien nikogo dziwić.
Jak zwykle, przy okazji naszych spotkań domowych, ogromne podziękowania należą się naszym wspaniałym kibicom, którzy tak licznie stawili się tego dnia w hali w Markach. Po raz kolejny pokazaliście ogromną moc! Brawo! A my nie zwalniamy tempa. Już w najbliższą środę, tj 07.02.2024r. również widzimy się na hali MCER-u w Markach. Tym razem, o godzinie 19:30, podejmiemy AZS UW Warszawa.🟦🟩🟨
ROKiS RADZYMIN MARCOVIA MARKI – UKS VARSOVIA WARSZAWA 3️⃣4️⃣:2️⃣1️⃣ (16:11)
Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu usprawnienia działania serwisu i analizy ruchu. Wybierz, na co wyrażasz zgodę.
Ta strona korzysta z plików cookie.
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Nazwa
Opis
Okres przechowywania
Preferencje plików cookie
Ten plik cookie służy do przechowywania preferencji użytkownika dotyczących zgody na pliki cookie.
30 dni
Cookie Preferences
This cookie is used to store the user's cookie consent preferences.
30 days
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Nazwa
Opis
Okres przechowywania
_GRECAPTCHA
Usługa Google reCAPTCHA po uruchomieniu ustawia niezbędny plik cookie (_GRECAPTCHA) w celu przeprowadzenia analizy ryzyka.
179 dni
Statystyczne pliki cookie zbierają informacje w sposób anonimowy. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszej strony.
Google Analytics to potężne narzędzie, które śledzi i analizuje ruch na stronie internetowej w celu podejmowania świadomych decyzji marketingowych.
Używany przez Google Analytics do określania, które linki na stronie są klikane.
30 sekund
_ga_
ID używane do identyfikacji użytkowników.
2 lata
_gid
ID używane do identyfikacji użytkowników przez 24 godziny od ostatniej aktywności.
24 godziny
_gat
Służy do monitorowania liczby żądań do serwera Google Analytics podczas korzystania z Menedżera tagów Google (Google Tag Manager).
1 minuta
_gac_
Zawiera informacje związane z kampaniami marketingowymi użytkownika. Dane te są udostępniane Google Ads, gdy konta Google Ads i Google Analytics są połączone.
90 dni
__utma
ID używane do identyfikacji użytkowników i sesji.
2 lata po ostatniej aktywności
__utmt
Służy do monitorowania liczby żądań wysyłanych do serwera Google Analytics.
10 minut
__utmb
Służy do rozróżniania nowych sesji i odwiedzin. Jest ustawiany po załadowaniu biblioteki ga.js, gdy nie istnieje wcześniejszy plik __utmb. Plik jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są wysyłane do serwera Google Analytics.
30 minut po ostatniej aktywności
__utmc
Używany tylko w starszych wersjach Urchin Google Analytics, nie współpracuje z ga.js. Służył do rozróżniania nowych sesji i odwiedzin na koniec sesji.
Do końca sesji (przeglądarki)
__utmz
Przechowuje informacje o źródle ruchu lub kampanii, która skierowała użytkownika na stronę. Plik cookie jest ustawiany po załadowaniu biblioteki ga.js i aktualizowany przy wysyłaniu danych do serwera Google Analytics.
6 miesięcy po ostatniej aktywności
__utmv
Przechowuje niestandardowe informacje ustawione przez dewelopera za pomocą metody _setCustomVar w Google Analytics. Jest aktualizowany za każdym razem, gdy nowe dane są wysyłane do serwera.
2 lata po ostatniej aktywności
__utmx
Służy do określenia, czy użytkownik bierze udział w teście A/B lub teście wielowymiarowym.